Lustspiel in vier Akten von Hans Balzer

Regie: Gerd Stange

Dor brukt wi also jungen Ehemann – lat em Lafrenz heeten – un de hett nüdliche unschüllige Fru, de ehren Namen Sneewitt to Recht driggt. Un nu hett Lafrenz Angst, dat se em durch de Wicken gahn kunn. Schön, denn mut dor mal Kerl her, de ehr mal düchtig ünnerbött, denn könt wi je gliek sehn, wat se Füer fangt oder nicht. Sötmund schall disse Kerl heeten und dat mutt je denn recht so´n Glattsnacker und Schörtenjäger wesen. Aber twee so unkloke Kerls gegen een unbedarfte lütte Fru, dat wör je nich reell, de mutt Hölp hebben. Denn wüllt wi Sneewitt mal Fründin todeelen, Gundula mit Namen, un denn is dat ja wedder liekut, denn sünd op jede Siet twee Mann. Aber de veer, de wi nu up´n Dutt hebbt, dat sünd je temlich junge Springers, is doch am Ende goot, wenn dor ook noch´n öllerhaftigen mit mank kummt, de dat Stüer beten hollen kann, wenn de veer to grote Dummheiten anstellen wüllt. Na, un dat is de ole Garner Kasper. Un nu keem dor noch wat to: de verflixte Strump! So´n Strump -Wiewerstrump natürlich! -de hett dat ja in sick, dat heet, wenn he nich grad up de Lien hangt, denn hett he je nix in sick. Un nu hebbt de beiden mallen Kerls – Lafrenz un Sötmund – sick dat ja utmakt, wenn Sötmund de lütte Fru Sneewitt an den Strump....

struemp 2 20150206 1241341082
von links: Tim Reichert, Ann-Marie Sievers, Dieter Repenning, Lara Eckholtz, Frank Prieß
(Bild SHZ) [mehr Bilder]

Lafrenz: Tim Reichert